شیکر آلامو 700 میلی لیتر

شیکر آلامو با جنس پلاستیک با کیفیت و حجم مناسب است که ورزشکار می‌تواند آن را در ساک ورزشی خود بدون تراوش و ایجاد کثیفی ناشی از مایعات حمل کند.

برند: آلامو (Alamo)
شناسه محصول: ۱۰۰۳۹۴۰

تاریخ انقضا :

بیش از یک سال

اصالت کالا :

اصل

دسته:

نقد و بررسی شیکر آلامو
شیکر آلامو از جنس پلاستیک با کیفیت و مقاوم ساخته شده است. چنانچه ورزشکار هستید و از اهمیت بالای مکمل‌های ورزشی آگاهی دارید باید بدانید که خرید شیکر ورزشی یکی از ضروری‌ترین کارها به شمار می‌آید. چرا که بیشتر مکمل‌ها به صورت پودر عرضه می‌شوند و باید به صورت محلول در آب یا شیر میل شوند. به همین دلیل فرد باید پودر و مایع را در شیکر مخلوط کند. بدین صورت در زمان تکان دادن، محلول به بیرون نریخته و یا در صورت قرار دادن در ساک ورزشی نوشیدنی از شیکر به بیرون تراوش پیدا نکرده و ساک را خیس نمی‌کند.

نا گفته نماند بخش داخلی محصول به گونه‌ای است که در صورت برخورد با محلول جریان خوبی را ایجاد می‌کند تا مواد در زمانی کوتاه و به شکلی مناسب در مایع حل شوند و به صورت گلوله گلوله باقی نمانند. از دیگر مزیت این شیکر صافی به کار رفته در آن است. این صافی موجب شده تا ذرات درشت‌تر در شیکر باقی بمانند و تنها مایع نهایی به مصرف افراد برسد.

انواع شیکر
شیکرهای فلزی یا استیل نوشیدنی‌ها را معمولا سرد و خنک نگه می‌دارند و آن‌ها را به یک گزینه پر طراوت در روزهای گرم تبدیل می‌نمایند. شیکرهای شیشه‌ای گزینه دیگری هستند که در برابر بو و لکه مقاوم هستند و بیشتر مردم این سری بطری‌ها را به علت وضوح محتویات می‌پسندند. دسته سوم شیکرهای پلاستیکی هستند که مقاومت بالایی دارند و با وزن سبک خود قابلیت حمل آسانی دارند.

ویژگی های شیکر آلامو
ساخته شده از جنس با کیفیت
جلوگیری از نشتی مایعات
ابعاد مناسب جهت حمل
مخلوط کردن یکدست
دارای صافی و فیلتر
چطور مصرف کنیم
پودر یا هر نوع ماده دیگری که در نظر دارید را در شیکر انداخته و مخلوط کنید.

لطفا دقت کنید
در زمان جا به جایی و استفاده از چفت بودن درب قوطی اطمینان حاصل کنید.

شیکر الامو را دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیکر آلامو 700 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • وزن ۱۱۵ g
  • ابعاد ۸ × ۷ × ۲۰ cm
  • برند آلامو (Alamo)
  • جنس محفظه پلاستیکی

محصولات پیشنهادی