ژل آبرسان و تسکین دهنده پوست صورت و بدن آلوئه ورا رومنزو 330 میلی لیتری

ژل آلوئه ورا آبرسان رومنزو با قدرت جذب بالا و سریع موجب آبرسانی، پیشگیری و درمان سریع التهاب و آفتاب سوختگی، جلوگیری از پیری زودرس پوست، ساخت کلاژن در پوست‌ و نرمی می شود. ژل آلوئه ورا آبرسان رومنزو برای انواع پوست بویژه پوست‌های خشک، حساس و استفاده در تمامی فصول مناسب می باشد.

۲۴۸,۰۰۰ تومان

تاریخ انقضا :

بیش از یک سال

اصالت کالا :

اصل

ژل آبرسان و تسکین دهنده پوست صورت و بدن آلوئه ورا رومنزو

ژل آبرسان و تسکین دهنده پوست صورت و بدن آلوئه ورا رومنزو یک محصول استثنایی است که حاوی آلوئه‌ورا می‌باشد و برای مراقبت از پوست صورت و بدن مناسب است. این محصول به طور معمول برای کاهش التهابات پوستی، تسکین از ترشحات پوستی مانند سوزش‌ها و حساسیت‌های پوستی، و همچنین برای ترطیب پوست استفاده می‌شود.

این محصول از تخمیر آب برگ گیاه آلوئه ورا به دست آمده است. خواص آلوئه ورا برای پوست: آلوئه ورا به دلیل داشتن خواص فراوان از گذشته تا به امروز همواره مورد استفاده بشر بوده است. هنگامی که برگ گیاه آلوئه‌ورا را از وسط تکه می‌کنیم، ماده لزج و ژلاتینی شکلی از آن خارج می‌شود که این ماده همان، ژل یا شیره آلوئه‌ورا است. این گیاه حاوی فولیک اسید و نیاسین و مواد معدنی همچون کلسیم، سدیم، آهن، پتاسیم، کروم، منگنز، مس و روی است. آلوئه‌ورا برای درمان لکه‌های پوستی، جوش، بریدگی و سوختگی پوست بسیار موثر عمل می‌کند. این گیاه خواص ضد التهابی داشته و سبب حفظ رطوبت پوست می‌شود. اگر در فصل تابستان آلوئه‌ورا را به پوست خود بزنید، از آفتاب‌سوختگی در امان می‌مانید و اگر در فصل زمستان آن را به پوست خود بمالید، از خشکی پوست خود جلوگیری کرده‌اید. بنابراین از فواید ژل آلوئه ورا هم در فصل زمستان و هم در فصل تابستان بهره بگیرید.  در صورت نیاز به مشاوره با همکاران ما در داروخانه آنلاین دکتر داروک تماس بگیرید.

ویژگی ها

  • آبرسان
  • تسکین دهنده پوست صورت و بدن
  • حاوی عصاره آلوئه‌ورا
  • مناسب برای انواع پوست

نحوه مصرف

مقدار مورد نیاز را روی پوست صورت یا بدن زده و تا جذب کامل، آن را روی پوست به آرامی ماساژ دهید.

توجه

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ژل آبرسان و تسکین دهنده پوست صورت و بدن آلوئه ورا رومنزو 330 میلی لیتری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی