نرم کننده داو مناسب موهای شکننده ۲۰۰ میلی لیتر

نرم کننده داو مناسب موهای دارای ریزش موهای نازک را تغذیه کرده و ریزش مو را کاهش می ‏دهد همچنین بلافاصله گره موها را باز کرده، وزکردگی را کاهش داده و رسیدگی به مو را راحت‏ تر می‏ کند.

برند: داو (Dove)
شناسه محصول: ۲۴۲۱
بارکد وارداتی : ۶۲۶۰۵۲۶۴۳۴۵۶۵

۱۴۲,۵۰۰ تومان

تاریخ انقضا :

بیش از یک سال

در انبار موجود نمی باشد

اصالت کالا :

اصل

نقد و بررسی نرم کننده داو مناسب موهای شکننده
شامپو از موادی تشکیل شده که پس از آبکشی بار الکتریکی منفی روی مو به جای می گذارد که این امر باعث باز شدن پولک های سطح خارجی مو موسوم به کوتیکول می شود. باز شدن پولک های مو باعث از دست رفتن رطوبت مو می شود و همچنین به علت زبری و ناهمواری نور را خوب منعکس نمی کند بنابراین مو درخشندگی خود را از دست می دهد. کاندیشنر یا نرم کننده مو از موادی تشکیل شده که در ساختار مولکولی آنها بار مثبت وجود دارد.

خنثی شدن بار الکتریکی مو توسط حالت دهنده باعث سطحی کردن پولک های مو و صاف شدن آنها و در نتیجه حالت پذیری، درخشش و سهولت شانه زدن در حالت خشک و مرطوب می شود. نرم کننده داو مناسب موهای شکننده با مراقبت و تقویت رشته‏ های مو، از ریشه تا نوک، مانع ریزش آنها می ‏شود. همچنین، با استفاده از فرمول Nutrilock Actives، پس از هر بار شستشو، موها قوی و سالم می ‏شوند و از ریزش آنها جلوگیری ‏می ‏شود. به دلیل استفاد از مواد اولیه ملایم در نرم کننده داو مناسب موهای دارای ریزش علاوه برای تقویت و پرپشتی موها، موجب کاهش وز و افزایش راحتی شانه کردن و رسیدگی به موها می ‏شود.

شستن موها با شامپو و چنگ زدن آن ها باعث ایجاد کرک و پیچ خوردگی در موها می شود و گاهی باز کردن کرک مو مخصوصا موهای نازک و بلند به حدی سخت و آزار دهنده می شود که فرد مجبور می شود موهایش را قیچی کند. موهای رنگ شده به دلیل اینکه تحت تاثیر مواد دکلره قرار گرفته اند بافت و جنسی خشک پیدا می کنند و با شستشو بیشتر رطوبت خود را از دست می دهند.  استفاده از نرم کننده موی آسیب دیده داو مناسب موهای دارای ریزش علاوه بر جلوگیری از ریزش مو باعث رفع این مشکلات نیز می شود.

ویژگی های نرم کننده داو مناسب موهای شکننده
بلافاصله گره موها را باز کرده، وزکردگی را کاهش داده و رسیدگی به مو را راحت‏ تر می‏ کند.
هم به صورت فوری و هم در طولانی مدت نتیجه دلخواه را ارائه می‏ دهد.
تا ۹۸ درصد از ریزش موها جلوگیری کرده و آنها را پرپشت‏ تر می‏ کند.
موهای نازک را تغذیه کرده و ریزش مو را کاهش می ‏دهد.
کاهش ریزش مو به دلیل شکنندگی
 مناسب استفاده روزانه
ترکیبات
آب، الکل، دایمتیکون، استیرامیدوپروپیل، دایمتیلامین، بهنتریمونیوم کلراید، گلیسرین، دی پروپیلن گلیکول، تری هالوز، پی ای جی -۷ پروپیل هپتی اتر، ستریمونیوم کلراید، فنوکسی اتانول، زینک گلوکنات، سدیم سولفات، لیسین هیدروکلریک اسید، منیزینم نیترات، منیزیم کلراید، متیل کلروایزو تیازولینون، متیل ایزو تیازولینون، بوتیل فنیل متیل پروپیونال، هگزیل سینامال، لینالول، CL ۱۵۹۸۵، Cl ۱۹۱۴۰

چطور مصرف کنیم
مقدار مناسبی از نرم کننده را بر روی کف دست خود ریخته و سپس بر روی موهای خیس از میانه تا انتهای تار مو بمالید، ۲ تا ۳ دقیقه صبر کنید و سپس با آب بشویید.

لطفا دقت کنید
در صورت تماس با چشم با آب فراوان شستشو دهید.
دور از حرارت و نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

استفاده از شامپو مناسب با مو در کنار این محصول توصیه می گردد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نرم کننده داو مناسب موهای شکننده ۲۰۰ میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • وزن ۲۲۱ g
  • ابعاد ۷ × ۴ × ۱۸ cm
  • برند داو (Dove)
  • کد مجوز بهداشتی ۳۴۷۸۲۸۲۴۲۰۰۲۶۱۷۸
  • نوع مو انواع مو
  • فرم محصول لوسیون
  • رده سنی بزرگسالان
  • مقدار ۲۰۰ میلی لیتر
  • جنس محفظه پلاستیکی
  • کشور تولید‎کننده ایران
  • شرکت تولید‎کننده یونیلیور

محصولات پیشنهادی