شامپو لیدوآرژل لیدوما مناسب موهای چرب 250 میلی لیتر

شامپو لیدوآرژل لیدوما محصولی مناسب برای موهای چرب، کنترل ترشح چربی و حجم دهنده مو است. این فرآورده با داشتن آرژل، زینک PCA و دکسپنتول به تنظیم چربی سر می‌پردازد.

برند: لیدوما (Lidoma)
شناسه محصول: ۱۰۴۰۷۷۹
بارکد وارداتی : ۶۲۶۹۴۶۸۷۰۰۰۵۹

۰ تومان

تاریخ انقضا :

بیش از یک سال

در انبار موجود نمی باشد

اصالت کالا :

اصل

شامپو لیدوآرژل لیدوما چیست؟

شامپو لیدوآرژل لیدوما فرآورده‌ای جهت افزیش حجم مو و کنترل چربی سر است. بسیاری از مشکلات مربوط به پوست سر و مو که ماه‌ها یا حتی سال‌ها افراد را درگیر می‌کند، ریزش مو و شوره سر است؛ یکی از عواملی که به شدت بر شوره و ریزش تاثیر می‌گذارد، چربی سر است که باعث بسته شدن منافذ پوست می‌شود و ساقه‌ها تحت فشار قرار گیرند. در نتیجه ریزش مو اتفاق می‌افتد و چربی‌های جمع شده بر روی پوست سر به صورت شوره بر روی سر نمایان می‌شوند. برای حل این مشکل بهتر است از شامپوی متعادل کننده ترشح چربی استفاده کرد که شامپو موی چرب لیدوآرژل دقیقا برای همین کار است.

کنترل چربی مو با شامپو لیدوما مدل Lidoargel

در ترکیبات این شامپو سه ترکیب مهم و اصلی استفاده شده که تاثیر دوچندانی برای تقویت موها داشته باشد؛ اولین ترکیب زینک PCA نام دارد که در تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن موثر است. ترکیب بعدی آرژل است که نام این شامپو هم از همین ماده گرفته شده؛ در واقع آرژل همان خاک رس است که از خواص آن برای پوست و مو می‌توان به بهبود گردش خون در کف سر، پاکسازی پوست، از بین بردن سوختگی ناشی از اشعه آفتاب، کاهش تعریق پوست سر، درخشان کننده مو و از بین بردن شوره اشاره کرد. دکسپانتول هم که یکی از پیش‌سازهای ویتامین ب ۵ است، در تسکین پوست سر و از بین بردن خارش تاثیر گذار است.

ویژگی های شامپو لیدوآرژل لیدوما

دارای دکسپنتول، زینک PCA و آرژل
کنترل کننده چربی پوست سر
آبرسان و نرم کننده مو
حجم دهنده مو

ترکیبات

آی دیونیزه، آمونیوم لوریل اتر سولفات ۷۰ درصد، دی سدیم کوکو آمفو دی استات، دی سدیم لوریل اتر سولفوسوکسینات، لوزیل گلوکوزید، گلیسرین، کوکامیئ دی اتانول آمین، سدیم کلراید، دکسپنتنل، عصاره میوه نخل اره‌ای، آرژل (خاک رس)، اسانس، زینک پی سی ای، اسید لاکتیک، پلی کواترنیوم ۱۰، دی سدیم اتیلن دی آمین تترا استات، مخلوط متیل ایزو تیازولینون و متیل کلروایزوتیازولینون

نحوه مصرف

شامپو را تکان دهید و مقداری از آن را روی موی مرطوب بریزید؛ سپس سر را ماساژ دهید. به مدت ۳ دقیقه اجازه دهید بر روی سر باقی بماند. بعد از این مدت سر را آبکشی نمائید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو لیدوآرژل لیدوما مناسب موهای چرب 250 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • وزن ۳۱۰ g
  • ابعاد ۶ × ۶ × ۱۸ cm
  • برند لیدوما (Lidoma)
  • نوع مو موی چرب
  • فرم محصول شامپو
  • مقدار ۲۵۰ میلی لیتر
  • نوع محفظه بطری
  • جنس محفظه پلاستیکی
  • کشور تولید‎کننده ایران
  • شرکت تولید‎کننده به سفارش شرکت نیکو تجارت علی, ژاک آندرل پارس

محصولات پیشنهادی