شامپو سدر و گزنه نلا مخصوص موهای چرب 200 میلی لیتر

شامپو سدر و گزنه نلا محصولی از لابراتوار نلا است که ضد ریزش مو بوده و برای تقویت رویش موهایی که ریخته‌اند، استفاده می‌شود. این شامپو با ترکیبات گیاهی خود، مناسب برای موهای چرب ساخته شده است.

برند: نلا (Nela)
شناسه محصول: ۵۶۹۶۲
بارکد وارداتی : ۶۲۶۰۲۶۴۹۰۰۱۹۳

۰ تومان

تاریخ انقضا :

بیش از یک سال

در انبار موجود نمی باشد

اصالت کالا :

اصل

شامپو سدر و گزنه نلا چیست؟

شامپو سدر و گزنه نلا با داشتن ترکیبات گیاهی گزینه مناسبی برای تقویت رشد موها محسوب می‌شود. این شامپو در تقویت رشد موهایی که تازه روییده اند نقشی موثر دارد. این شامپو تقویت کننده مو مخصوص موهای چرب تولید شده است. عصاره گیاه سدر با خاصیت پاک کنندگی و عصاره گیاه گزنه با تنظیم ترشح غدد چربی در پوست، چرب شدگی موها را به تعویق انداخته و همچنین خارش پوست سر را از بین می برد.

خواص سدر برای مو

یکی از مهمترین خواص گیاه سدر، در تقویت موها است. افرادی که موهایی نازک دارند به کمک سدر می‌توانند تار موهای خود را ضخیم تر کرده و در عین حال موهایی شفاف داشته باشند. سدر خاصیت خنک کنندگی فوق العاده ای دارد و همچنین موجب حالت دهی و خوش فرم شدن موها می‌شود.

خواص گیاه گزنه برای مو

گزنه حاوی ویتامین‌های بسیاری است که برای سلامت پوست و مو بسیار مفید هستند. این گیاه، ضد ریزش مو، درخشان کننده مو و عامل رشد مجدد مو‌ها است. گزنه، گیاهی مناسب برای درمان خشکی مو، موخوره، شوره سر و کاهش خارش پوست سر محسوب می‌شود. شامپو ضد ریزش نلا هم حاوی سدر است و هم گزنه و افرادی که به دنبال شامپوهای گیاهی هستند می‌‎توانند از آن استفاده کرده و از خواص بی نظیر این محصول بهره مند شوند.

ویژگی های شامپو سدر و گزنه نلا

ضد حساسیت و خارش پوست سر
تنظیم ترشح غدد چربی پوست
مناسب برای موهای چرب
شفاف کننده موها
حاوی سدر و گزنه
تقویت رویش مو
ضد ریزش مو

ترکیبات شامپو سدر و گزنه نلا

سدیم لوریل اتر سولفات، کوکامیدوپروپیل بتائین، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، تری اتانول امین لوریل سولفات، عصاره سدر، عصاره گزنه، سدیم کلراید، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، اسید سیتریک، متیل ایزو تیازولینون، متیل کلرو ایزو تیازولینون، آب

نحوه مصرف

مقدار مناسبی از شامپو را روی موها ریخته به مدت ۲ دقیقه ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید.

لطفا دقت کنید

در جای خشک و خنک نگهداری شود.

دور از دسترس اطفال قرار دهید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو سدر و گزنه نلا مخصوص موهای چرب 200 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • برند:نلا (Nela)

محصولات پیشنهادی